159,00 kr.

I det klassiske spil Rottefælden fra Alga skal rotter (eller spillebrikker) reddes ud og fingrene ikke komme i klemme. Udfordrende plukspil til alle aldre og familiekonstellationer, hvor det gælder om at være hurtig, men fokuseret. … læs mere her

Er Rottefælden Spil på lager?

Køb Rottefælden Spil

(108 kundeanmeldelser)

Rottefælden Spil F.A.Q.

Hvad koster Rottefælden Spil?

Du kan købe Rottefælden Spil for DKK 159.00

Rottefælden Spil er et af de mange populære produkter indenfor gadgets og kostumer

Rottefælden Spil er evig populær i jagten på den perfekte fødselsdagsgave. "Leg & Spil > Spil > Selskabsspil", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Børn", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Piger", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Drenge", "Gaver > Gaver efter alder > Barn", &quo kategorien har længe være i Top-10 på online shoppen. CoolStuff.dk har altid de fedeste gaveidéer som du ikke lige finder andre steder. Rottefælden Spil har 90 dages returret, som er mange flere dage end loven kræver. Er du på jagt efter den perfekte gave til konfirmanden, er det ikke snyd at lade sig inspirere af andre, som har købt Rottefælden Spil, så gaven sikres en glad modtager. Så alle lige er med: Rottefælden Spil kan du ikke gå galt i byen med som fødselsdagsgave. Gadgets er en kategori, som nogle vil mene er useriøst, og der er risiko for at der nogen, kan være bange for at bruge gadgets som gaver. Men tænk ikke på det, det er ikke nogen grund til at afholde dig fra din tanke om at give gadgets som gave, da mange gavemodtagere mener at gadgets er fremragende gaver.

Rottefælden Spil får rigtig gode kommentarer i kategorien "Leg & Spil > Spil > Selskabsspil", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Børn", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Piger", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Drenge", "Gaver > Gaver efter alder > Barn", &quo fra mærket Alga i webshoppen CoolStuff.dk. Hos webshops er Alga blevet ret eftertraget, blandt både unge og de lidt ældre. Mange leder efter den billigste Rottefælden Spil, mange ender med at købe hos CoolStuff.dk. Det kommer nok ikke bag på nogen at, gode gaver giver glade modtagere. Beslutter du dig for at give Rottefælden Spil som gave, kan du godt regne med, at modtagerne er taknemlig.

Fordele ved at købe Rottefælden Spil online

Det er værd at huske på, når der shoppes online, er du stillet lidt bedre, end loven foreskriver for de fysiske butikker. Loven siger, du har ret til at returnere dine varer indenfor 14 dage. når dine varer købes i en shop, og nogle webshops har valgt at give mere der kan forlænge din standard returret med både uger og måneder. En anden fordel ved online shops er, at alle varer og priser ligger online, og priser og betingelser er let for dig at sammenligne, i den store skov af webshops, der er derude. Du kan oven i købet gøre det i løbet af nul-komma-fem med din smartphone eller tablet. Mange har allerede fundet glæde ved at købe online og slippe for, at skulle få det hele til at passe med de forskellige buslinjer og tidspunkter. Webshoppen kan sende produkterne hjem til dig, hvis du ikke har valgt at få dem sendt hen til dit arbejde, og få den løsning, der passer bedst for dig. Den irriterende kassekø undgår du ved at handle online så gå bare direkte til kassen, når du har fundet dine varer, og betal med det samme, så behøver du ikke længere forudsige, hvilken kø der er hurtigst – vi gætter aldrig rigtigt alligevel.

108 reviews for Rottefælden Spil

Vær den første til at anmelde “Rottefælden Spil”