219,00 kr.

Læg dine magnetiske sten ud, uden at de kolliderer med magneterne, der allerede er på spilleoverfladen – så let (og svært!) er det sjove spil Klusters! Her skal du være både strategisk og fingernem, ellers kan magneterne nemt sætte sig fast i en stor klyn … læs mere her

Er Kluster Spil på lager?

Køb Kluster Spil

(65 kundeanmeldelser)

Kluster Spil F.A.Q.

Hvad koster Kluster Spil?

Du kan købe Kluster Spil for DKK 219.00

Kluster Spil er et af de mange populære produkter indenfor gadgets og kostumer

Kluster Spil kan være den bedste løsning på den klassiske hvad skal jeg give i gave udfordringen. "Leg & Spil > Spil > Selskabsspil", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Søster", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Bror", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Børn", "Gaver > Gaver efter tema > Fødselsdagsgaver&q er nok en af de bedst sælgende kategorier i shoppen. CoolStuff.dk har mange gode grin på samvittigheden på grund af sjove gadgets. Kluster Spil er med 90 dages returret godt sikret mod fortrydelse af dig køb. Når gaven til fødselsdagen skal findes, skuffer du i hvert fald ikke nogen, hvis gaven bliver Kluster Spil, og det gør jo ikke noget, hvis din gave er den sjoveste. Med andre ord: Kluster Spil er den perfekte gave til nybagt mor. Ikke alle er lige pjattede med gadgets, og det er ofte de påtagede seriøse mennesker, og der er risiko for at der nogen, der kan synes, at det er mærkeligt at bruge gadgets som gaver. Men tænk ikke på det, det er ikke nogen grund til at afholde dig fra at sprede smil med en gadgets som gave, alle mennesker, store som små, synes det er meget sjovere at få gadgets end f.eks. en vase.

Kluster Spil kan findes i kategorien "Leg & Spil > Spil > Selskabsspil", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Søster", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Bror", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Børn", "Gaver > Gaver efter tema > Fødselsdagsgaver&q af mærket Spilbraet i onlinebutikken CoolStuff.dk. Hos online shops er Spilbraet et super populært mærke i øjeblikket, blandt både unge og de lidt ældre. Nogle gange er man heldig, at der er tilbud på Kluster Spil, og det er altid værd at tjekke prisen hos CoolStuff.dk. Kort og godt, det handler om at modtageren af din gave bliver glad. Falder dit valg på Kluster Spil i gave, er du ret sikker på, at du bliver inviteret næste gang også.

Fordele ved at købe Kluster Spil online

Når du handler online, giver de dig lidt bedre rettigheder, end hvis du handler i en fysisk butik. Danske webshops skal jf. loven give 14 dages returret. efter du har købt dine varer, der er endda shops, der vælger at give mere som ligger udover de lovpligtige 14 dage. En anden fordel ved online shops er, at alle varer og priser ligger online, og det gør en prissammenligning let, i de mange webshops der er på det danske marked. Det er let i dag at sammenligne priser – du kan gøre det fra mobilen eller en tablet uden brug af en computer. En af de store fordele når du handler online, er du slipper for, at bæreposen med varerne går i stykker på vej hjem. Shoppen sender din produkter til din adresse, alternativt kan de sendes til dig arbejde, så vælg det, der passer bedst til dig. Hvor mange gange har du stået i kø i en butik – det er slut nu, når du handler online der er ingen kø online – det er bare direkte til betaling, og så er du videre, så er det aldrig mere ubehaget ved at stå alt for tæt i en kø til kassen.

65 reviews for Kluster Spil

Vær den første til at anmelde “Kluster Spil”