339,00 DKK

Det klassiske spil Hvem der? optræder i et nyt og sjovere kostume: i Who's She? møder du berømte kvinder, der har ændret verden på forskellige måder. Kan du finde ud af, hvilken kvinde der er afbildet på modstanderens brik? … læs mere her

Er Who's She?-spil på lager?

Køb Who's She?-spil

(63 kundeanmeldelser)

Who's She?-spil F.A.Q.

Hvad koster Who's She?-spil?

Du kan købe Who's She?-spil for DKK 339.00

Who's She?-spil er et af de mange populære produkter indenfor gadgets og kostumer

Who's She?-spil er en eftertragtet gave til konfirmanden. "Leg & Spil > Spil > Selskabsspil", "Højtider > Morsdag", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Søster", "Gaver > Gaver efter alder > 20 års gave", "Gaver > Gaver efter tema > Fødselsdagsgaver", "Leg & S er nok en af de bedst sælgende kategorier i shoppen. CoolStuff.dk kan meget vel være den sjoveste webshop i Danmark, når der skal købes gaver. Who's She?-spil kommer med en returret på hele 90, ja du læste rigtige, halvfems dage. Er du på jagt efter den perfekte gave til konfirmanden, er hjælpen lige her, og den hedder Who's She?-spil, og det gør jo ikke noget, hvis din gave er den sjoveste. Det kan siges meget enkelt: Who's She?-spil kan sagtens gives som bryllupsgave. Gadgets er en kategori, som nogle vil mene er useriøst, og det kan være en af grundene til at der er nogle, der er bange for at bruge gadgets som gaver. Det er dog en skrøne, og det skal ikke afholde dig fra at gå lidt mod strømmen og købe en gadget som gave, langt de fleste mener at gadgets er fremragende gaver.

Who's She?-spil er et af mode produkterne i kategorien "Leg & Spil > Spil > Selskabsspil", "Højtider > Morsdag", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Søster", "Gaver > Gaver efter alder > 20 års gave", "Gaver > Gaver efter tema > Fødselsdagsgaver", "Leg & S af mærket Playeress der sælges hos CoolStuff.dk. I dette år – og nok også mange år frem er Playeress ret populært, blandt både unge og de lidt ældre. Der er nogle gange tilbud på Who's She?-spil, og det er altid værd at tjekke prisen hos CoolStuff.dk. Kort og godt, den rigtig gode gave gør modtageren glad. Hvis du giver Who's She?-spil og pakker gaven pænt ind, succes som gavegiver.

Fordele ved at købe Who's She?-spil online

Hver eneste gang, du shopper online i en dansk webshop, begunstiges du af bedre rettigheder, fordi webshops er underlagt en lovgivning, de skal følge. Dansk lov kræver af webshoppen, at de skal give dig 14 dages returret. efter dit online køb, og i nogle tilfælde giver shoppen endda mere og nogle giver endda et helt års returret. Når webshops har hele deres varekatalog liggende online, kan du se hele udvalget, som gør det let at sammenligne priser, i den store skov af webshops, der er derude. Det er let i dag at sammenligne priser – du kan gøre det når du har lyst, uden at være afhængig af butikkers åbningstider. En anden ting du også slipper for, at døje med at få bugseret alle varerne hjem til dig selv. Når du har handlet dine produkter, kommer de hjem til din adresse, alternativt kan de sendes til dig arbejde, så du kan frit vælge den løsning, der er bedst for dig. Webshops har ikke en kø som i butikker eller supermarkeder så gå let og ubesværet direkte til kassen, når du er færdig med at handle, så det er slut med at blive irriteret over langsomme mennesker i køen.

63 reviews for Who's She?-spil

Vær den første til at anmelde “Who's She?-spil”