219,00 kr.

Vores hurtige Flying Puck-spil kombinerer bordhockey og minicurling med et solidt twist. Skyd pucker af sted til modstanderens side ved hjælp af en elastik. Eneste forhindring? Pucken skal igennem et nærmest minimalt hul i midten af banen – lykkes det f … læs mere her

Er Spralla Flying Puck Spil på lager?

Køb Spralla Flying Puck Spil

(16 kundeanmeldelser)

Spralla Flying Puck Spil F.A.Q.

Hvad koster Spralla Flying Puck Spil?

Du kan købe Spralla Flying Puck Spil for DKK 219.00

Spralla Flying Puck Spil er et af de mange populære produkter indenfor gadgets og kostumer

Spralla Flying Puck Spil er den populære gave til næsten alle anledninger. "Leg & Spil > Spil > Selskabsspil", "Gaver", "Gaver > Gaver til hvem", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Børn", "Gaver > Gaver efter alder", "Gaver > Gaver efter alder > Barn", "Gaver > Gav kategorien indeholder mange eftertragtede gadgets. CoolStuff.dk er nok Danmarks mest populære online shop, når der skal købe gaver. Spralla Flying Puck Spil kan byttes eller returneres indenfor 90 dage, hvis det alligevel ikke lige er dig. Er du løbet sur i jagten på den gode vært- eller værtindegave, kan løsningen være lige her i form af Spralla Flying Puck Spil, det letter opgaven, og du er hurtigt færdig. Med andre ord: Spralla Flying Puck Spil er den fedeste nytårsgave. Mange gadgets bliver ofte opfattet som pjat, og det kan være en af grundene til at der er nogle, der kvier sig lidt ved at købe gadgets som gaver. Det skal dog ikke afholde dig fra at give gadgets i gave, langt de fleste synes det er sjovt at få gadgets.

Spralla Flying Puck Spil får rigtig gode kommentarer i kategorien "Leg & Spil > Spil > Selskabsspil", "Gaver", "Gaver > Gaver til hvem", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Børn", "Gaver > Gaver efter alder", "Gaver > Gaver efter alder > Barn", "Gaver > Gav fra producenten Spralla der sælges hos CoolStuff.dk. For forbrugerne er Spralla blevet meget populært, blandt shopper i hele Danmark. Nogle gange er man heldig, at der er tilbud på Spralla Flying Puck Spil, og det er altid værd at tjekke prisen hos CoolStuff.dk. Det er ikke altid man husker at, den rigtig gode gave gør modtageren glad. Vælger du at give Spralla Flying Puck Spil i gave, er du ret sikker på, at din gave bliver husket.

Fordele ved at købe Spralla Flying Puck Spil online

Forbrugere der køber produkter i danske webshops, er betingelserne lidt gunstigere, som ikke nødvendigvis findes i fysiske butikker. Lovgivningen dikterer min. 14 dages returret. når du har handlet dine varer, en del shops efterhånden giver endnu mere som ligger udover de lovpligtige 14 dage. Når webshops har hele deres varekatalog liggende online, kan du se hele udvalget, og det bevirker, at du med få klik kan finde det bedste tilbud, på tværs af forskellige webshops. Du kan oven i købet gøre det på alle tider af døgnet, så længe du er online. Tænk også på, at ved at handle online, så slipper du helt for, at varens pris er forskellige fra skiltet og til kasseapparatet, så du skal stå i kø bagefter for at få den rigtige pris. Shoppen sender din produkter til din adresse, medmindre du vælger at få dem sendt til din arbejdsadresse, så du kan frit vælge den løsning, der er bedst for dig. Webshops har ikke en kø som i butikker eller supermarkeder køen er der slet ikke, når du handler online, så spilder du ikke din tid på at vente på fru Hansen, der lige skal spørge om, hvad hver enkelt ting koster.

16 reviews for Spralla Flying Puck Spil

Vær den første til at anmelde “Spralla Flying Puck Spil”