159,00 kr.

Put a ring on it! Ram tissemanden er det skøre partyspil, hvor I skiftes til at have et bælte på med en stor plastiktissemand – og modstandernes opgave er at ramme den med ringe. Hvem lykkes det bedst at ramme pikken?! … læs mere her

Er Ram Tissemanden-Spil på lager?

Køb Ram Tissemanden-Spil

(74 kundeanmeldelser)

Ram Tissemanden-Spil F.A.Q.

Hvad koster Ram Tissemanden-Spil?

Du kan købe Ram Tissemanden-Spil for DKK 159.00

Ram Tissemanden-Spil er et af de mange populære produkter indenfor gadgets og kostumer

Ram Tissemanden-Spil fungerer rigtig godt som værtsgave. "Leg & Spil > Legetøj > Spøg & Skæmt", "Sæsonens Bedste", "Højtider", "Højtider > Midsommer", "Gaver", "Gaver > Gaver efter tema", "Gaver > Gaver efter tema > Bryllupsgave", "Gaver er nok en af de bedst sælgende kategorier i shoppen. CoolStuff.dk bliver brugt af rigtig mange til at finde sjove gaver. Ram Tissemanden-Spil kan byttes eller returneres indenfor 90 dage, hvis det alligevel ikke lige er dig. Har du svært ved at finde den sjove gave, er det et sikkert valg, hvis du køber Ram Tissemanden-Spil, så gaven sikres en glad modtager. Det kan siges meget enkelt: Ram Tissemanden-Spil er den fedeste påskegave. Ikke alle er lige pjattede med gadgets, og det er ofte de påtagede seriøse mennesker, og der er risiko for at der nogen, der ikke har lyst til at købe gadgets som gaver. Men tænk ikke på det, det er ikke nogen grund til at afholde dig fra din tanke om at give gadgets som gave, langt de fleste elsker gadgets og nyder at modtage dem som gaver.

Ram Tissemanden-Spil er en af de eftertragtede varer fra kategorien "Leg & Spil > Legetøj > Spøg & Skæmt", "Sæsonens Bedste", "Højtider", "Højtider > Midsommer", "Gaver", "Gaver > Gaver efter tema", "Gaver > Gaver efter tema > Bryllupsgave", "Gaver fra mærket Coolstuff hos internet shoppen CoolStuff.dk. For forbrugerne er Coolstuff ret populært, der ikke går af mode lige foreløbigt. Nogle gange er man heldig, at der er tilbud på Ram Tissemanden-Spil, og køber ofte hos CoolStuff.dk. Det er faktisk ret enkelt, det handler om at modtageren af din gave bliver glad. Falder dit valg på Ram Tissemanden-Spil og pakker gaven pænt ind, at modtagerne er taknemlig.

Fordele ved at købe Ram Tissemanden-Spil online

Købes der ind i en webshop, er du sikret lidt bedre rettigheder, som ikke nødvendigvis findes i fysiske butikker. Danske webshops skal jf. loven give 14 dages returret. efter du har købt dine varer, og du kan finde webshops der giver mere og forlænger din returret til mere end de 14 dage. En stor fordel for dig som forbruger er, at webshops har deres priser online, som gør det let at sammenligne priser, iblandt alle de shops der sælger det, du er ude efter. Og du kan faktisk sammenligne priser når du sidder på toilettet med din mobiltelefon. Tænk også på, at ved at handle online, så slipper du helt for, at du ikke kan bære alle din varer på én gang og skal gå flere gange frem og tilbage til bilen. Et fragtfirma som f.eks. Postnord eller GLS sender varerne til din adresse, eller du kan bede dem om at sende til dit arbejde i stedet for, og det giver en god fleksibilitet for dig. Du kan også springe en lang kø ved kassen over så gå let og ubesværet direkte til kassen, når du er færdig med at handle, så spilder du ikke din tid på at vente på fru Hansen, der lige skal spørge om, hvad hver enkelt ting koster.

74 reviews for Ram Tissemanden-Spil

Vær den første til at anmelde “Ram Tissemanden-Spil”